måndag 18 augusti 2008

Jag presenterar mig Del 1

Bättre sent än aldrig, men sent har kommit ur ett behov. Och behovet är att få sitt forum och bespara min bästa vän Peter alla mina infall av skumma oförståeliga tankar och idéer.
Jag blir så fruktansvärt ledsen, förvånad, fascinerad och helt urlakad av det faktum att det är så mycket jag inte förstår, inte kan ta till mig och inte kan/vet om....allt.... Här kanske på denna illusoriskt publika plats ett pip kan låta som ett vrål och den som verkligen lyssnar och läser kommer att...........
Jag heter Éva Mag och ska nästa år ha min 30 års fest tillsammman med Katja och för närvarande längtar jag ängsligt efter skolstart likt en 8 åring för då..äntligen då.. kan jag på riktigt vrida om fokus till produktiviteten igen efter en lång och händelserik sommar.
En 8 åring för att jag börjar andra året på Mejan aka Kungliga Konsthögskolan och jag tror ärligt att känslan måste vara lik.. Det var fruktansvärt häftigt och spännande första året, men nivå 1 på press stegen har uppnåtts. Nå väl välkommen kära läsare och del två av presentationen kommer alldeles strax..

Inga kommentarer: