torsdag 4 november 2010

Att försöka skriva en text om mig Ex. 1 AFSETOM 1

Jag är 31 år, har en fantastisk man och världens bästa bäbis. Han heter Vilmar Enzo Vilmos och jag är övertygad om att han har valt oss. Jag tänker:. Jag måste ha gjort något bra trots allt eftersom han har velat komma till mig.

Att ta emot Vilmar har ju endast hänt det senaste året. Vi har varit med barn i två år jag och Peter men det är inte förrän den 31:a December som Vilmar bestämde sig för att komma.

Det innan dess är det som förbryllar och det jag jobbar med och det som är nu efteråt är egentligen det som är innan.

Jag studerar på Kungliga Konsthögskolan och är interesserad av att förstå. Förstå allt. Det är hela min tillvaro, att söka och förstå. Mer som en drift än som möjlighet att kunna förstå allt.

Jag försöker förstå mina tankar och handlingar. Jag tänker:. Kvinna Människa Leva Lycka Dansa

Inga kommentarer: